Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Sunny Days Palma de Mirette

Descriere

SUNNY DAYS EGIPT HOTELS RESORTS
Sunny Days Resort, Spa Aquapark 5 stele - statiunea Hurghada
Sunny Days Mirette Family Resort Aquaprk 5 stele - statiunea Hurghada


Prezentare oficiala hotel: https://sunnydaysegypt.com/


Este un resort modern pe malul marii, plin de viata, construit in stil andaluz cu privelisti magnifice asupra Marii Rosii, este inconjurat de o plaja perlata si corali virgini.
Resortul beneficiaza de o locatie excelenta, fiind pozitionat la 12 km de Aeroportul International Hurghada, la 3 km de centrul orasului, la mai putin de 1 km de cel mai apropiat spital si aproape de toate atractiile din Hurghada.
Resortul este format din 1.214 camere, apartamente si vile confortabile si elegante, care sunt bine amenajate si au vedere la apa turcoaz a Marii Rosii.


Cea mai apropiata plaja:
- plaja este proprie, cu nisip si pietris, iar intrarea in mare este cu corali; se recomanda incaltaminte speciala;
- la piscina si pe plaja: umbrele, sezlonguri, saltele si prosoape - gratuit.
- Paradise Beach - 150m.


Relaxare: fiind un resort mare, acesta ofera clientilor sai mai multe piscine in aer liber cu apa dulce, cele mai multe dintre ele sunt incalzite in sezonul de iarna, 4 piscine principale, 1 piscina pentru adolescenti, 2 piscine pentru copii si 3 piscine Aqua Park.
Mega Aqua Parks umplute cu adrenalina, tobogane de apa pentru toate varstele, in siguranta
absoluta.
Facilitatile complexului includ terenuri de tenis, squash, biliard, darts si Boccia. Oaspetii au la
dispozitie o multitudine de sporturi nautice, precum parasailing, snorkeling si excursii pe mare.
2 Cluburi pentru copii ofera oaspetilor o gama fantastica de activitati pline de distractie si facilitati
securizate.
Wellness Spa: sala de fitness; sauna; masaj pentru tot corpul; masaj cap; masaj picioare; masaj
ceafa; masaj spate; pachete Spa/wellness; facilitati spa; coafat; vopsire par; tuns; pedichiura si manichiura; tratamente capilare; machiaj profesional; tratamente faciale si servicii de infrumusetare


Servicii de masa: all inclusive
-Mic dejun (tip bufet suedez si continental);
-Pranz tip buffet suedez;
-Cina tip buffet suedez;
-Cina a-la-carte;
-All inclusive (nu sunt incluse bauturile europeene; sunt incluse doar bauturile din branduri locale);
-Meniuri dietetice speciale.


Servicii pentru copii: hotelul ofera o sectiune pentru copii in pisicina de adulti (fara incalzire); 4 tobogane; club pentru copii (4-12 ani); scaune in restaurant; patut (la solicitare, gratuit)


Localizare: complexul hotelier se afla pozitionat pe plaja privata cu nisip fin, pietris si corali, la 12 km de aeroportul din Hurghada si la 3km fata de centru statiunii.


Facilitati hotel: complexul hotelier cuprinde 2 zone: El Palacio si Mirette. Cele 2 zone hoteliere sunt legate printr-un tunel; fiecare client putand beneficia de facilitatile celuilalt hotel. El Palacio a fost construit in anul 2002. Ultima renovare a avut loc in anul 2013. Palma de Mirette a fost deschisa spre utilizare in 1992 si a fost renovata, ultima oara in 2009. Complexul hotelier ofera clientilor sai cazare in 1.214 camere, apartamente si vile confortabile si elegante. Pune la dispozitia clientilor sai si nu numai: receptie deschisa non-stop; accepta animale de companie mici (sub 5 kg); scaun cu rotile accesibil; parcare - taxa 5 USD; garaj; acoperire telefon mobil; internet prin cablu; Wifi; apeluri locale si internationale; parcare securizata; transfer de la / la aeroport; room service; Serviciu de spalatorie; Serviciu medical; Serviciul de baby-sitting; Personal multilingv; Securitate 24 de ore; Serviciu de clopot; Aer conditionat in zonele publice; semineu si detectoare de fum; Seif la hotel; Facilitati de schimb valutar; Acces la lift; Supermarket; zona comerciala cu peste 42 magazine; Gradina; Sala de gimnastica; Camera pentru bagaje;
Zona de luat masa; Zona de plaja privata; Biblioteca.
Hotelul isi intampina oaspetii cu diverse feluri de mancare traditionala egipteana si internationala, la unul dintre restaurantele de mai jos:
-Restaurantul Orca: este un restaurant pe malul marii, are interioare inspirate de mare, ofera
meniuri cu fructe de mare proaspete, o ambianta perfecta si o vedere panoramica imbatabila a Marii Rosii din toate unghiurile. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Restaurantul Al Dente: oaspetii se pot bucura de bucataria italiana autentica, inclusiv paste si
pizza de casa acompaniate de cele mai bune vinuri italiene si cocktailuri. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Restaurantul Chopstiks (sau cu baghete): este un restaurant cu specific asiatic. Se serveste
meniuri asiatice moderne, cocktailuri si beri. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 13:00 - 15:00 si 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Restaurantul Layalina: este servita finetea culinara araba si orientala cu o selectie de specialitati
la gratar si preparate moderne Mezze.
Leila Mazag: locul ideal pentru intalniri si socializare cu prietenii, pe o muzica de fundal muzica araba traditionala si internationala. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Retaurantul Mirette: este restaurantul principal, cu mese pe tot parcursul zilei, cu un bufet bogat
international si seri tematice, oferind experienta culinara Al Fresco cu vedere la piscina. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 07:00 - 10:00, 13:00 - 15:00, 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Restaurantul Andaluzia: ofera o gama larga de preparate internationale delicioase servite tip
bufet, pe tot parcursul zilei; ofera si seri tematice. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 07:00 - 10:00, 13:00 - 15:00, 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.
-Restaurantul Dana: ofera un bufet pe tot parcursul zilei. Se servesc preparate din intraga lume si
ofera si seri tematice. Restaurantul este deschis zilnic intre orele 07:00 - 10:00, 13:00 - 15:00, 19:00 - 22:00. Restaurantul impune un cod vestimentar - smart casual.


Facilitati camere: camerele sunt spatioase si au fiecare balcon sau terasa proprie; ofera vederi la mare. Toate camerele dispun de TV prin satelit si aer conditionat.

Camere standard single El Palacio, vedere la piscina (1 adult ; 1 adult + 1 copil)
-Suprafata de 28mp;
-Vedere la piscina;
-2 paturi twin, care pot fi asezate impreuna pentru a forma un pat dublu.
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa

Camere standard single El Palacio, vedere la mare (1 adult; 1 adult + 1 copil)
-Suprafata de 28mp;
-Vedere la mare;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere standard dubla El Palacio, vedere la piscina (2 adulti; 2 adolescenti; 2 copii)
-Suprafata de 30mp;
-Vedere la piscina;
-2 paturi twin, care pot fi asezate impreuna pentru a forma un pat dublu.
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere standard dubla El Palacio, vedere la mare (2 adulti; 2 adolescenti; 2 copii)
-Suprafata de 30mp;
-Vedere la mare;
-2 paturi twin, care pot fi asezate impreuna pentru a forma un pat dublu.
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere premium single Palma, vedere la gradina (1 adult; 1 adult + 1 copil)
-Suprafata de 28mp;
-Vedere la gradina;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere premium single Palma, vedere la mare (1 adult; 1 adult + 1 copil)
-Suprafata de 32mp;
-Vedere la mare;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere premium dubla Palma, vedere la gradina (2 adulti; 2 adulti + 1 copil)
-Suprafata de 28mp;
-Vedere la gradina;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Camere premium dubla Palma, vedere la mare (2 adulti; 2 adulti + 1 copil)
-Suprafata de 32mp;
-Vedere la mare;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Suite standard El Palacio (2 adulti; 2 adulti + 1 copil)
-Suprafata de 98mp;
-Vedere la mare sau la piscina;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Suite standard Palma (2 adulti; 2 adulti + 1 copil)
-Suprafata de 112mp;
-Vedere la mare;
-Pat dublu;
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa


Unitate cu 1 dormitor Mirette Family (2 adulti + 2 copii)
-Suprafata de 75mp;
-1 pat dublu + 1 canapea extensibila
-Telefon
-Birou cu scaun
-Dulap pentru haine
-Aer conditionat
-TV prin satelit cu telecomanda
-Wifi
-Mini-bar
-seif
-Baie cu cada sau dus
-Uscator de par
-Sapun lichid, sampon (corp si par) si set de vanitate
-Balcon / terasa mobilat cu masa

Cel mai uluitor si mai distinctiv resort in forma de U de la Marea Rosie, cu plajele sale cu nisip alb, care se prelungeste pana la mijlocul marii racoritoare turcoaz, care ofera o vedere panoramica la mare pentru majoritatea camerelor hotelului, Sunny Days El Palacio Resort SPA ofera oaspetilor sai o ospitalitate exceptionala, atat pentru servicii unice, cat si pentru facilitati moderne, pentru a asigura un confort maxim calatoriilor de afaceri si de agrement.


**********
Informatii utile:

Servicii incluse:

a transport cu avionul cursa charter Hurghada si retur (zbor direct);
a 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
a 7 nopti cazare si masa conform ofertei;
a transferuri aeroport hotel aeroport; asistenta turistica la destinatie;
a taxele de aeroport (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv noiembrie 2020.
In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

a Nu sunt incluse:
a catering in timpul zborului;
a asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno;
a excursiile optionale la destinatie;
a taxa de viza: 25 USD (se plateste la sosirea pe aeroportul din Hurghada)



*IMPORTANT!
Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate.
Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Pretul pachetului este exprimat in EURO/camera.


OBSERVATII:

IMPORTANT:


Incepand cu 01.09.2020 toti turistii care ajung in Egipt, au obligatia prezentarii rezultatului NEGATIV al unui test de tip RT-PCR pentru COVID-19, efectuat cu maximum 72h inainte de intrarea pe teritoriul statului egiptean.

-testul va fi valabil daca nu se depaseste 72h din momentul recoltarii probelor si pana la intrarea in Egipt
turistii trebuie sa detina o copie a rezultatului testului la check-in si la punctul de control a pasapoartelor la intrarea in Egipt
-rezultatul trebuie sa fie printat , tradus in limba engleza, sa contina datele corecte alte turistilor, data recoltarii probelor, stampila si semnatura laboratorului emitent si sa contina un cod QR sau filigran ce poate sa duca pe site-ul oficial al laboratorului in vederea verificarii rezultatului
-singurele persoane exceptate de la masura prezentarii unui test PCR la intrarea pe teritoriul Republicii Arabe Egipt sunt copiii cu varsta de sub 6 ani. Nu exista alte categorii de persoane exceptate.

Turistii care nu detin un rezultat al unui test RT-PCR pentru COVID-19 - au posibilitatea de a efectua testul in aeroportul din Hurghada contra-cost (aproximativ 30 USD/persoana) insa vor fi nevoiti sa stea in carantina in hotel pana la emiterea rezultatului( in functie de compania aeriana care permite imbarcarea fara test PCR).


Nota!

Viza este obligatorie si se poate obtine direct din aeroport la sosire sau de la Ambasada Republicii Arabe Egipt din Romania iar costul acesteia fiind de aproximativ 25 USD si are o valabilitate de 28 zile.
Turistii sunt scutiti de la taxa de viza pana la 30 aprilie 2021 daca ajung direct in Hurghada cu un zbor charter.
Cetatenii de alte nationalitati (calatoresc cu alte pasapoarte decat cele romanesti) au obligativitatea sa se intereseze asupra formalitatilor de intrare in Egipt.
In cazul in care unui turist nu i se acorda dreptul de intrare in aceasta tara, agentia noastra nu poate fi raspunzatoare.
Pentru ruta Egipt-Hurghada, este obligatoriu ca toate bagajele sa fie infoliate inainte de a fi predate la ghiseul de check-in, in caz contrar, acestea nu vor fi acceptate si incarcate. Costurile sunt de aprox. 5USD/EUR si vor fi suportate de catre pasageri.


DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI:
PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale);
Ca o consecinta a reglementarilor anti-covid, care pot suferi modificari periodic, in timpul sejurului dvs. livrarea anumitor servicii poate dura mai mult decat de obicei, iar unele facilitati pot fi prevazute cu anumite limitari.

De aceea apelam la intelegerea Dvs si va rugam respectarea in permanenta a regulilor in vigoare, in momentul sejurului Dvs, pentru a garanta siguranta tuturor; ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri;

Va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; pentru infanti (0 1,99 ani) se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;


Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din Egipt, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta; mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti.
Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani cash (cash free).
Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii; in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana; agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect; agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente; excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza; in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului; prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

CONDITII DE COMERCIALIZARE:
OFERTA EARLY BOOKING TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii.
Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTA: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2021 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

OFERTA STANDARD TERMENE DE PLATA:
a 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
a 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 21 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
a 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se dupa confirmarea ferma
a 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 21 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
OBSERVATII: Conditiile de comercializare sunt valabile pentru inscrieri pana la data de 31.01.2021 si se pot modifica in functie de politica hotelierilor; Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

WhatsApp Contactează-ne pe WhatsApp!